No nyt on ostosreissu tehty. Kyllä toi shoppailu käy ihan työstä. Kuus tuntia talssin ostoskeskusta pitkin ja poikin. Jalat on saanut hyvää treeniä ja käsiä uli treenattua kun kantoi kasseja. Mun ei pitänytvarsinaisesti ostaa muuta kuin pari kynttilää ja kiharrin. Kynttilät sain ostettua mut sellaista kiharrinta joka olis mulle kelvannut ei löytynyt. Kaikissa on miljoona toimintoa ja erilaisia päitä vaikka kuinka, mulle riittää kyllä ihan tavallinen, ykspäinen, kiharrin.

Vaatteita tuli taas ostettua. Mihin mä nekin saan mahtumaan kun kaapit pursuaa vaatteita jo ennestään. Hameita parikappaletta, useampi paita ja ulkoilupuku. Sit tein järkyttävän havainnoin tämän hetken muotipaidoista. Mä näytän siltä kuin olisin raskaana. Ihan hienoja ne olis, mut en viitsi selitellä kaikille et en ole raskaana olen vaan lihava.